piątek, 13 maja 2011

Pocztówki zostały wrzucone!

Niestety blogger usunął mi ostatnie dwa wpisy przez jakąś awarię serwera. Było o projekcie pocztówkowym i o płonących od strajków Atenach. Może jeszcze te teksty się odnajdą w czeluściach Internetu. Póki co chcę się pochwalić ukończeniem projektu pocztówkowego promującego mojego bloga oraz program "Młodzież w działaniu" dzięki któremu tu jestem.

Jeden znaczków do Polski okazał się logiem Europejskiego Roku Wolontariatu!!

Pocztówki zostały w ciągu ostatnich kilku dni wydrukowane i posklejane w całość. Tekst na ich odwrocie został zredagowany. Krótko opowiada o tym czym jest wolontariat europejski EVS i jakie są moje zadania w Grecji. Zachęca też do zapoznania się z moim blogiem, programem "Młodzież w działaniu", a także ze stroną mojej organizacji wysyłającej "Jeden Świat" z Poznania.

Rewers. Ta pocztówka jest dla "Kuriera Ateńskiego".

Adresatami moich pocztówek są głównie przedstawiciele polskich mediów, przede wszystkim tych pisanych. Napisałem do prasy lokalnej w Gliwicach, Poznaniu i... Atenach - m.in. do "Nowin Gliwickich", "Gazety Miejskiej", "Magazynu Kulturalnego", "Głosu Wielkopolski" i "Kuriera Ateńskiego". Napisałem też do prasy ogólnopolskiej - m.in. do "Gazety Wyborczej", tygodnika "Polityka" i miesięcznika "Podróże". Gliwicka telewizja internetowa ITV oraz moje ulubione stacje radiowe - Trójka PR oraz Radio Plus Śląsk - także dostaną moje pocztówki. Nie mogłem też pominąć greckiej ambasady w Warszawie oraz polskiej w Atenach, a także Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej przy którym działa krajowy organ koordynujący Europejskiego Roku Wolontariatu. Polska Narodowa Agencja też znalazła się na mojej liście. Dalej, już mniej formalnie, pocztówki lecą do organizacji bliskich mojemu sercu - do Biura Stowarzyszenia "Jeden Świat", Polskiego Towarzystwa Szkół Zjednoczonego Świata, LO "Filomata" w Gliwicach, Gliwickiego Centrum Organizacji Pozarządowych, Hufca ZHP Ziemi Gliwickiej, Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Grecji i Biura Alumnów "Grasz o Staż". Nie jestem w stanie wymienić z pamięci wszystkich którzy nie długo znajdą w skrzynce moją pocztówkę, ale adresatów było 28.

Pocztówki gotowe do wysłania!

Dziś po południu pocztówki zostały wrzucone do żółtej jak słońce skrzynki pocztowej ELTY, Poczty Greckiej. Teraz pozostaje mi tylko czekać na jakikolwiek odzew. Na co mogę liczyć? Nie wiem. Pewnie część z nich wyląduje w koszu po przeczytaniu przez znudzone sekretarki. Jednak wierzę, że co najmniej kilka moich pocztówek trafi w ręce ludzi którzy zainteresują się moim blogiem, wolontariatem i w ogóle programem "Młodzież w działaniu". Oto i moje trzy grosze w promocję wolontariatu europejskiego EVS na cześć europejskiego roku wolontariatu!

Pocztówki!