sobota, 11 czerwca 2011

Spotkanie z naczelną "Tygodnika".

Wczoraj wczesnym popołudniem zadzwoniła do mnie pani Leonhard, redaktor naczelna "Tygodnika Ateńskiego". Oświadczyła, że najnowsze wydanie gazety jest już w kioskach z prasą międzynarodową. Hurra! Pobiegłem sprawdzić nie odkładając słuchawki. Rzeczywiście było! Porwałem dwa egzemplarze (więcej nie było na stanie) i zapłaciłem. W międzyczasie pani redaktor zdążyła zaprosić mnie na kawę.

Spotkaliśmy się wieczorem, przed kolacją. Było krótko ale bardzo miło i intensywnie. Dużo się dowiedziałem o losach Polonii i ichniejszej prasy w Grecji. W ogóle dużo rozmawialiśmy o imigracji i imigrantach, tak jakoś wyszło. Sami przecież jesteśmy z tej kategorii.

Mam nadzieję, że kontakt z panią redaktor nie urwie się, a na łamach jej "Tygodnika" ukażą się kolejne fragmenty tego bloga.