czwartek, 2 czerwca 2011

Pocztówkowy projekt promocji bloga i wolontariatu - odzew.

Zbieram teraz żniwa promocji, którą przeprowadziłem pocztówkowo i internetowo w maju. Poniżej punktuje tych którzy się odezwali:

* Organizacja "Jeden Świat" z Poznania jako moja organizacja wysyłająca oraz podmiot umożliwiający realizację mojego pomysłu, dostała kilka pocztówek. Wszyscy podobno byli zachwyceni! Odnośnik do tego bloga od dawna widnieje na ichniejszej stronie www.

* Moje liceum z Gliwic - LO "Filomata" - umieściło pocztówkę na szkolnej stronie internetowej, a także facebook'owym fan page'u.

* Krajowy Organ Koordynujący Europejskiego Roku Wolontariatu zamieścił odnośnik do bloga na swoim facebook'owym profilu.

* "Tygodnik Ateński", magazyn greckiej Polonii, przeprowadził ze mną wywiad, który zostanie opublikowany na jego łamach w przyszłym tygodniu.

* Dostaję też przemiłe, osobiste mejle od ludzi zainteresowanych wolontariatem albo Grecją.

* Ciągle zwiększa się liczba odsłon bloga oraz liczba fanów na facebook'u.

Wszystkim tym którzy doceniają moje raportowanie z wolontariatu w Grecji ślicznie dziękuję i proszę o dalsze propagowanie tego bloga!